Vilkår for betaling
Svendborg Scanningsklinik modtager betaling via MobilePay.
Når du booker en tid, vil du modtage en mail med en bekræftelse på din reservation. Du modtager også en faktura, som kan betales med Mobilepay. Vi anbefaler, at du betaler den med det samme. Betalingen skal senest ske på dagen, hvor du har reserveret en tid.
Er du ikke i besiddelse af MobilePay, kan du lave en bankoverførsel til kontoen, der er oplyst på fakturaen. Oplys venligst fakturanummer ved bankoverførsel.
Alle beløb er i Danske kroner og inklusiv moms.
Fortrydelse – herunder refusion og afbud
Af hensyn til klinikkens planlægning bedes afbud ske via mail senest 24 timer inden aftalt tid.
Ved afbud senest 24 timer før aftalt tid tilbagebetales det fulde beløb, hvis du har betalt. Ved afbud under 24 timer inden din reservation, opkræves ydelsens fulde beløb.
Køb af gavekort
Gavekortet er gyldigt i 12 måneder.
Beløbet kan ikke refunderes eller ombyttes til kontanter
Klagemuligheder – oversigt og links
Har du en klage over en ydelse købt hos Svendborg Scanningsklinik, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse min mailadresse: tove@svendborgscanning.dk